OBCHODNÍ PODMÍNKY

NÁKUP

Při nákupu na stránkách www.avolda.cz, není nutná registrace. Pokud je produkt označen jako „dostupný“ je stále k prodeji. Stačí vždy vyplnit kontaktní formulář na konci každé sekce produktů. Fotka s označením dostupného produktu je vždy pojmenovaná s cenou a popisným číslem. Cena produktu nezahrnuje poštovné a balné, které bude následně upřesněno na základě velikosti produktu. Cena bude stanovena dle běžného ceníku zásilkových služeb.

OBJEDNÁVKA

Do kontaktního formuláře v příslušné kategorii produktu vyplňte svoje jméno a emailovou adresu, kterou budeme využívat pro společnou komunikaci. Dále pak vyberte produkt (např. dopisní papír, blok) a číslo, kterým je produkt na fotografii označen, případně můžete uvést krátký popis produktu. Obratem se Vám do 5 pracovních dnů ozvu, s potvrzením, že produkt je stále dostupný a určení ceny poštovného (cca 65-100 Kč), následně Vám zašlu fakturu. Po obdržení faktury mě prosím informujte o odeslání platby, platbu uhraďte převodem do 5 pracovních dní, jinak bude objednávka stornována. Pokud si rozmyslíte nákup produktu, informujte mě do 3 pracovních dní. 

KDY ZBOŽÍ ODEŠLU? 

Po připsání peněz na účet Vám následně zašlu produkt pomocí doručovací služby vždy do pěti pracovních dnní po připsání platby na účet. Pokud na svou objednávku spěcháte, tuto informaci uveďte do své objedvávky a já udělám vše proto, aby u Vás můj produkt byl co nejdříve.

KAM VŠUDE DORUČUJI?

Objednávky odesíláme po celé České republice. Pokud máte zájem o zaslání produktu do zahraničí, uveďte tuto informaci při objednávce a já se Vám budu snažit co nejvíce vyhovět. V taktovém to případě musíte však počítat s navýšení ceny poštovného. 

OSOBNÍ ODBĚR – OBJEDNÁVKA

Osobní odběr je možný v Praze (Holešovice či Budějovická) a nebo Poděbradech. Pokud máte zájem o osobní odběr do kontaktního formuláře, tuto informaci uveďte, ráda se s Vámi sejdu a můžete si tak produkt na místě vyzkoušet. Osobní odběr je možný po emailovém potvrzení s informací ohledně setkání. Při vyzvednutí objednávky Vám stačí znát jméno na které byla objednávka vytvořena. Případně můžete kontaktovat na tele +420 725 280 709 a domluvit si schůzku, při osobním odběru cena není navýšena o balné, poštovné. Při osobním odběru je v současné době možná platba pouze v hotovosti.

ODESLÁNÍ ZÁSILKY

Zásilku odesílám pomocí České Pošty nebo pomocí mobilní aplikace Mezi Námi/Zásilkovna.
Cena poštovného bude vždy více specifikována na faktuře při emailové komunikaci, vždy se však snažím nají nejvhodnější způsob doručení!
Cena za poštovného se pohybuje v rozsahu 50-100 Kč, dle velikosti produktu.  
V momentě, kdy bude vaše zásilka expedována a přijata do systému Zásilkovny nebo České Pošty, obdržíte email, ve kterém najdete všechny potřebné informace a odkaz, kde můžete sledovat pohyb zásilky. Když Váš balíček dorazí na místo a je připravený k vyzvednutí, obdržíte email a SMS. Zásilka je k osobnímu odběru připravená 7 dní.
 

PRODUKTY NA ZAKÁZKU

Máte-li zájem o produkt vytvořený na zakázku, zkuste blíže specifikovat svoji představu či o jaký produkt by se mělo jednat. 
Nebo se můžeme osobně setkat a probrat Vaší představu. Při šití oděvů na zakázku je osobní setkání nutné, pro odebrání tělesných měr, konzultaci návrhu, výběr materiálu či následovné zkoušky.

VÝMĚNA/VRÁCENÍ

Objednané zboží na stránkách www.avolda.cz můžete do 14 dní od převzetí vrátit bez udání důvodu. Pokud taková skutečnost nastane, bude vám vrácena hodnota zakoupeného zboží včetně nejnižšího poštovného. Chcete své zboží vrátit nebo vyměnit? Napište mi na na info@avolda.cz, ráda se s Vámi domluvím. Při vrácení či výměně mi dejte prosím vždy vědět předem, zašlu Vám potřebné formuláře k vyplnění.

ZÁRUKA

Na všechno zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců, jak o něj pečovat, je buď uvedeno na produktu či pokud to produkt vyžaduje (je něčím specifický) informace budou zaslány společně s fakturou. 

OBECNÉ

Jsem vždy s Vámi v kontaktu na tel. +420 725 280 709 anebo na emailu info@avolda.cz, kupní smlouva je uzavřená potvrzením Vaší objednávky.